„Rozpoznać, ocenić i wykorzystać szanse stwarzane przez rynek – dewiza nowoczesnego przedsiębiorcy”.
Znów uprzedziła Cię konkurencja??
Wartościowa transakcja przeszła Ci koło nosa??
A może chciałbyś sprawdzić wiarygodność swojego kontrahenta??
Europejska Agencja Wywiadu Gospodarczego rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości!!
Na dzisiejszym rynku coraz większą rolę odgrywa informacja . Warto wiedzieć, kim jest kontrahent (konkurent) i co sobą reprezentuje. Dzięki temu unikniemy wielu przykrych niespodzianek. Dlatego też, aby wyjść naprzeciw potrzeb współczesnego przedsiębiorcy oferujemy Państwu usługę raportów wywiadowczych dotyczących Państwa partnerów handlowych, kontrahentów oraz konkurencji. Działamy w myśl zasady:
„Jeśli twój partner handlowy nie chce udzielić wystarczającej odpowiedzi na zadane pytnie zrobimy to za niego”
Oferujemy:
• Okresowe raporty dotyczące przedsiębiorstw.
• Weryfikację kondycji finansowej przedsiębiorstw.
• Analizy ekonomiczne, prawne, socjologiczne, marketingowe, psychologiczne i polityczne,
• Przeprowadzenie badań przeszłości firm.
• Oceny personelu i kandydatów na pracowników pod kątem uczciwości, rzetelności i lojalności (wywiady środowiskowe badanie psychologiczne osób i weryfikacja przedstawionych dokumentów). Na życzenie możemy przeprowadzić pełne sprawdzenie życiorysu według standardów ochrony informacji niejawnych (ankieta bezpieczeństwa osobowego).
• Badanie skłonności i podatności na łamanie zasad rzetelności i lojalności, obecnych i potencjalnych pracowników, kontrahentów, pracowników konkurencji, etc. metodami operacyjnymi udoskonalonymi przez psychologów i socjologów.
Jako uzupełnienie usługi wywiadu gospodarczego, proponujemy również nowość na polskim rynku,
Information Brokerage, jest to usługa polegająca na wyszukiwaniu i dostarczaniu informacji na interesujący, podmiot zlecający tą usługę, temat.
Europejska Agencja Wywiadu Gospodarczego specjalizuje się w pozyskiwaniu i analizie informacji zawartych w ogólnoświatowej sieci Internet, którą przeszukujemy pod kątem potrzebnych danych, a następnie dokonujemy ich analizy i przekazuje kontrahentowi tylko te informacje, których potrzebuje.
Wśród kategorii tematycznych, z jakich mogą zostać sporządzone, raporty, można wyróżnić:
- Profile firm polskich i zagranicznych
- Ludzie i Wydarzenia
- Gospodarka, Konkurencja, Rynek i Trendy
- Fuzje i Przejęcia
- Finanse i Inwestycje
- Nowe Technologie
- Media
- Sprzedaż i Marketing
- Organizacja i Zarządzanie
- Demografia i Statystyka
Atrakcyjne ceny. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!